Kiitos aivan ihanasta palautteesta, jota olen ensimmäisestä runokirjastani saanut! 

Luen mielelläni lisää lukukokemuksistanne ja palautteita saakin lähettää minulle ilomielin sähköpostitse osoitteeseen: [email protected].

- Kiitos -

 

LUKIJOIDEN PALAUTTEITA


Nimeni on Rakkaus - Ilon pisaroita 

 

"Olen lueskellut kirjaasi sieltä täältä ja tulen heti hyvälle tuulelle, kaikki on siinä niin lupaavaa, aurinkoista ja elämään ja rakkauteen uskovaa. Runokirja oli kaunis. Luen muutenkin mielelläni runoja ja vien tämän kirjan mökille ja aion lukea siitä runoja ääneen mökkivieraillemme aina sopivan virittyneen tilanteen tullen.”

-Maarit

”Minulle tulee runoista ihana, lämpöä huokuva päättäväisyyden tunne. Tunne siitä, et on löytänyt elämästään jotain mitä kohti vihdoinkin uskaltaa mennä. Ja tietysti rakkaus. Rakkaus siihen uskallukseen, elämään ja kaikkeen. Kiitos, et olet kirjottanut tällaisen kirjan, se on upea! <3 ”

-Mari

”En ole ollut niinkään runoihminen aikaisemmin, kunnes sain tämän kirjan käsiini. Koin sen erittäin koskettavaksi. Kun luin Riinan runoja ensimmäisen kerran, niin kyyneleet vain valuivat silmistäni. Nämä on kirjoitettu sanoilla, jotka koskettavat ainakin minua. Otan aina välillä kirjan käsiini ja selaan sitä pyytäen sopivaa runoa valikoitumaan eteeni. Ja annan sitten sanojen avata ja parantaa minua. Todella koskettava ja puhutteleva kokonaisuus!”

-Henna / Valonpolku.com